7 reguli de aur pentru a slabi fara regim alimentar



Pentru a slabi, trebuie, desigur, sa arzi mai multe calorii decat consumi. Dar si fara un regim, chiar si fara sa te privezi de mancare, este posibil sa pierzi in greutate si sa fii mai sanatos. Si acest lucru se face fara a mai lua in greutate, din moment ce nu ai suferit privatiuni si nu ai pofta de rontaieli. Deci, care sunt aceste mici secrete?

Mananca din farfurii mici  

Cand servesti masa, folosesti farfurii obisnuite. Schimba tehnica, alege farfurii pentru desert. De ce? Cum farfuriile pentru desert sunt mai mici, normal ca vei servi portii mai mici. Si vei pune si mai putin. Un studiu arata, de exemplu, ca atunci cand copiii s-au servit ei insisi din boluri si farfurii mai mici decat modelele de mari dimensiuni, au mancat cu 45 de calorii mai putin zilnic.

Opreste televizorul 

De ce? Pentru ca mintea ta, preocupata sa se informeze, nu isi da seama ca esti in curs de a inghiti calorii. Ea nu contabilizeaza, la fel, si alimentele tale. Rezultat: mananci mai mult in timpul mesei cand te uiti la televizor, si chiar mai rau, mananci mai mult la urmatoarea masa, organismul tau avand impresia ca nu a mancat. Atunci, opreste televizorul cat timp mananci...Si radioul produce aproximativ acelasi efect, ca de altfel si cititul sau jucatul unui joc video.

 

Ofera-ti un caine! 

Proprietarii de caini se plimba mai mult si sunt mai slabi decat cei care nu au animal in casa. De ce? Pentru ca trebuie sa-si plimbe cainele in fiecare zi sau de mai multe ori pe zi. Un exercitiu fizic impus care face bine. Studiile arata ca in familiile care poseda caini, copiii au un risc mai mic de obezitate. Un studiu a stabilit ca 20 de minute de plimbare cu cainele in fiecare zi, permite pierderea a 7 kg pe an. Si, atentie, acest lucru nu este valabil pentru proprietarii de pisici.

Ia o gustare in avans 

O farfurie cu morcovi rasi, o jumatate de avocado, o felie de sunca, un fruct de grepfruit...Mananca o gustare cu 20 de minute inainte de masa principala. De ce? Senzatia de satietate apare abia dupa 20 de minute. Daca mananci totul deodata, la o singura masa, vei manca mai mult deoarece nu percepi senzatia de satietate pana la sfarsitul mesei. Acesta este si unul dintre motivele pentru care esti sfatuit sa nu mananci repede.

Mesteca bine 

Nu inghiti bucati mari! Mesteca cu rabdare astfel incat alimentele sa se combine bine cu saliva. Si alege alimentele tari, mai degraba decat moi. De ce? Masticatia are un efect asupra creierului, permitandu-i sa perceapa ca esti in curs de a manca. Dupa 15-20 de minute de la inceputul procesului de masticatie, creierul produce neurotransmitatori, in special histamina, care transmite un mesaj de satietate. De aceea daca mananci fiert sau piure, nu vei fi la fel de satul si vei manca mai mult. 


Rontaie nuci sau migdale 

Daca ai chef sa mananci intre mese, nu te priva, dar alege cu prioritate nuci, migdale, alune de padure. De ce? Studiile indica ca persoanele care adauga aceste alimente in alimentatia lor zilnica nu se ingrasa. In timp ce cei care mananca tablete de ciocolata, dulciuri, etc..., da! Mai mult, s-a observat ca un consum mic de fructe oleaginoase, te face sa fii mai degraba slab.

Dormi cum trebuie 

Intre 8 si 8 ore si jumatate pe noapte si culca-te la ore regulate. Oamenii care dorm astfel au o greutate mai scazuta. In schimb, cei care dorm mai putin de 6 ore si jumatate sau peste 8 ore si jumatate au o greutate mai ridicata. Pe de alta parte, un orar de somn regulat iti permite sa fii mai slab, daca nu variezi cu mai mult de 60 de minute ora de culcare si sculare. Deci pentru a slabi mergi regulat la culcare si nu dormi cu mai mult sau mai putin de-o ora ca de obicei.


Daca ti-a placut acest articol, alatura-te, cu un simplu LIKE, comunitatii noastre de cititori de pe pagina de facebook.





Sursa:http://www.passeportsante.net/fr/Actualites/Dossiers/DossierComplexe.aspx?doc=7-regles-maigrir-sans-regime-alimentaire-p2





Comentarii